Jesteś w dziale: Gwarancja zwrotu

Aby zakupy w naszym sklepie nie stanowiły dla Klienta ryzyka, zgodnie z art. 7 Ustawy z dn. 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (Dz.U.z 2000 Nr 22 poz. 271 z późn. zm.) Konsument ma prawo odstąpić od zawartej umowy kupna towaru w sklepie lots-of-dots.pl  bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki poprzez złożenie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres dottie@lots-of-dots.pl.

Zwrot nieużywanego towaru będzie możliwy wyłącznie w oryginalnym opakowaniu z wszelkimi naklejkami, kodami kreskowymi i tym podobnymi elementami identyfikującymi towar oraz z nienaruszoną plombą. Towar zwracany jest wraz z oryginalnym opakowaniem, zapakowany dodatkowo w zewnętrzne opakowanie w sposób umożliwiający bezpieczny transport.

 

Klient zwracający towar ma obowiązek dostarczenia go na swój koszt w stanie nienaruszonym do siedziby firmy Lots-of-dots. Każdorazowo tego typu zwrot musi być konsultowany z pracownikami firmy. Sklep nie przyjmuje zwrotów przychodzących "za pobraniem". Jeśli Klient korzystał z promocji związanej z bezpłatną wysyłką lub montażem, to po zwrocie produktów, zwracane pieniądze są przelewane na rachunek Klienta z odliczeniem kwoty, którą sklep realnie poniósł na wysyłkę zamówienia lub wykonanie montażu.

 

Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt został dotknięty uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.