Jesteś w dziale: Regulamin sklepu

Regulamin sklepu:

Sklep lots-of-dots.pl prowadzony jest przez firmę The Tickmanns Marcin Kleszczewski, Janinów 8, 95-060 Brzeziny, Regon firmy: 470804651 , NIP: 7251288479

Regulamin zakupów.

1. Sklep prowadzi sprzedaż internetową wyłącznie przez platformę handlową umieszczoną na stronie www.lots-of-dots.pl 

2. Pochodzenie produktów.


Produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, pochodzące z legalnych źródeł, wolne od wad fizycznych i prawnych.

Produkty oznaczone jako UŻYWANE nie są fabrycznie nowe i noszą oznaki użytkowania opisane oraz widoczne na załączonych w sklepie zdjęciach – dotyczy wybranych produktów.

3. Faktury


Do każdego realizowanego przez nas zamówienia dołączany jest paragon fiskalny. Klienci, którzy chcą otrzymać fakturę VAT proszeni są o zaznaczenie takiej opcji przy dokonywaniu zamówienia.

4. Ceny


Ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

5. Zamówienie.


Po wybraniu produktów i złożeniu na nie zamówienia dostaną Państwo e-mail z potwierdzeniem zakupów.
Po potwierdzeniu  przystępujemy do realizacji zamówienia.
W przypadku braku możliwości dostarczenia Państwu danego towaru w zakładanym wcześniej czasie, skontaktujemy się z Państwem by ustalić dalsze postępowanie. W takim przypadku mają Państwo możliwość odstąpienia od zamówienia, lub jego modyfikacji na podobny produkt/produkty, które są dostępne w danym czasie.

6. Dostępność produktów.


Przybliżony czas potrzebny na przygotowanie do wysyłki jest podany przy każdym produkcie.

Produkty, które posiadamy w naszych magazynach wysyłamy w ciągu 7 dni.

Pozostałe produkty są dostępne do wysyłki w czasie wyznaczonym przez dystrybutora lub producenta.
Produkty na zamówienie wymagają zawsze kontaktu ze sklepem w celu potwierdzenia terminu realizacji zamówienia.
Czas oczekiwania może ulec wydłużeniu (szczególnie z uwagi na okresowy brak towaru u dystrybutora/producenta).

7. Czas realizacji zamówienia


Wszystkie zamówione produkty wysyłane są jedną przesyłką w związku z czym termin realizacji zamówienia jest zależny od produktów, które posiadają najdłuższy czas oczekiwania na dostępność.
W przypadku opłacania zamówienia przelewem czas realizacji zamówienia wydłuża się o czas realizacji przelewu.
Jeśli zamówienie jest opłacane w systemie ratalnym, czas realizacji wydłużony jest o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.
Uwaga: Odbiór osobisty możliwy jest jedynie po wcześniejszym kontakcie ze sklepem oraz potwierdzeniu terminu dostępności towaru w siedzibie firmy.

Czas realizacji zamówienia podawany jest zawsze w dniach roboczych.

Sklep lots-of-dots.pl  nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia dostawy spowodowane przyczynami niezależnymi, w tym brakiem produktów u dostawców.

 

Wysyłka towaru poza granice Polski jest możliwa po indywidualnym ustaleniu czasu oraz kosztów drogą mailową: dottie@lots-of-dots.pl.



8.Opisy produktów.

 

Zdjęcia i opisy produktów oferowanych w sklepie są przykładowe i służą prezentacji naszych produktów. Wszelkie podane informacje są zgodne z danymi katalogowymi producentów,  nie gwarantujemy, że nie  zawierają błędów czy braków. Będziemy wdzięczni za wyrozumiałość, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny ze sklepem przed podjęciem decyzji. Ewentualne błędne opisy czy ceny nie mogą być podstawą do roszczeń.

Różnice w wyglądzie produktów wynikające z indywidualnych ustawień parametrów komputera Nabywcy (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru lub jego zwrotu jako niezgodnego z umową.

lots-of-dots.pl  jest sklepem internetowym. Towar po złożeniu zamówienia jeśli nie jest dostępny na naszych stanach magazynowych, sprowadzany jest do siedziby naszego biura lub wysyłany bezpośrednio z magazynu do Klienta końcowego. Nie posiadamy stałej ekspozycji całości oferowanego towaru. Stała współpraca z największymi i godnymi największego zaufania dystrybutorami i producentami sprawia, że możemy zaoferować bardzo szeroką ofertę towarów.

9. Formy płatności:

Możliwe są następujące formy płatności:

Płatność przelewem na konto firmy

Płatność za pośrednictwem paypal.com

Płatność gotówką w przypadku odbioru osobistego lub przesyłki pobraniowej


10. Transport:

Możliwe jest przesłanie do Państwa produktów za pomocą:

• Firmy Kurierskiej

• Poczty Polskiej

oraz odbiór osobisty po wcześniejszym potwierdzeniu dostępności wszystkich produktów w biurze sklepu i ustaleniu terminu odbioru.

UWAGA: dostarczoną paczkę należy otworzyć w obecności kuriera/listonosza! Wszelkie usterki zewnętrzne ( pęknięcia, zadrapania, odpryski, itp.) jeśli występują, NALEŻY NIEZWŁOCZNIE zapisać w "protokole-reklamacyjnym", który posiada kurier. Informacja o braku konieczności spisywania takiego dokumentu, podawana niekiedy przez kurierów jest fałszywa i wynika z chęci uniknięcia odpowiedzialności za szkody dokonane podczas transportu. Tylko na podstawie tego protokołu reklamacja zostanie uwzględniona!

11 Gwarancja, reklamacja i zwrot

Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt został dotknięty uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

W przypadku posiadania przez produkty wad, w szczególności o charakterze niezgodności towaru z umową reklamacje, zgodnie z obowiązującymi przepisami można składać elektronicznie, pod adresem: dottie@lots-of-dots.pl podając: datę zakupu z paragonu, adres wysyłki, nazwę produktu i cenę, opis powstałej wady, jeśli był to zakup z FV prosimy o podanie numeru.

Zgodnie z art. 7 Ustawy z dn. 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (Dz.U.z 2000 Nr 22 poz. 271 z późn. zm.) Konsument ma prawo odstąpić od zawartej umowy kupna towaru w sklepie lots-of-dots.pl  bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki poprzez złożenie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres dottie@lots-of-dots.pl.

Zwrot nieużywanego towaru będzie możliwy wyłącznie w oryginalnym opakowaniu z wszelkimi naklejkami, kodami kreskowymi i tym podobnymi elementami identyfikującymi towar oraz z nienaruszoną plombą. Towar zwracany jest wraz z oryginalnym opakowaniem, zapakowany dodatkowo w zewnętrzne opakowanie w sposób umożliwiający bezpieczny transport.

 

Klient zwracający towar ma obowiązek dostarczenia go na swój koszt w stanie nienaruszonym do siedziby firmy The Lots-of-Dots. Każdorazowo tego typu zwrot musi być konsultowany z pracownikami firmy. Sklep nie przyjmuje zwrotów przychodzących "za pobraniem". Jeśli Klient korzystał z promocji związanej z bezpłatną wysyłką lub montażem, to po zwrocie produktów, zwracane pieniądze są przelewane na rachunek Klienta z odliczeniem kwoty, którą sklep realnie poniósł na wysyłkę zamówienia lub wykonanie montażu.


12. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu lots-of-dots.pl  nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez Klienta na liście przewozowym przesyłki.

13. Dokonując zakupu klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez Sklep lots-of-dots.pl, danych osobowych, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).”

 

14. Logując się i/lub składając zamówienie Kupujący akceptuje powyższy regulamin.

15. W sprawach nieuregulowanych regulaminem stosuje się właściwe przepisy prawa.

16. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie o czym każdorazowo poinformuje na łamach serwisu.