20 prostych sposobów na poprawę stanu zdrowia w minutę

Pomysły na urodę /... Grooming

Masz wolną chwilę? Wiele z rzeczy, które musisz zrobić w celu zachowania zdrowiaszczerze, są czasochłonne (gotowanie, dobry odpoczynek, ćwiczenia aerobowe itp.). Ale jest wiele superszybkich rzeczy do zrobienia, które również wzmacniają twoje ciało. Wszystko, co zobaczysz poniżej, możesz zrobić w domu. Zajmuje to tylko minutę (lub mniej), a przynosi wspaniałe rezultaty.

1: Odpowiedzialnie nitkuj zęby


"Dzięki praktyce możesz nitkować zęby w mniej niż minutę. Jedzenie i bakterie gromadzą się na bokach zębów i powodują problemy" - mówi Sargon Lazarof, dentysta z Los Angeles. Jeśli nie możesz nitkować zębów, użyj irygatora. "Chociaż nie jest to tak skuteczne, to lepsze to niż nic" - mówi. Ogólnie rzecz biorąc, narzędzia te powinny być stosowane razem. Szczotkowanie jamy ustnej nie tylko pomoże Ci pozbyć się nieświeżego oddechu, ale również wyeliminuje mdłości spowodowane nieprzyjemnym smakiem resztek jedzenia.

2. Płukać usta przez 30 sekund


Płyn do płukania ust działa na wszystkie zęby jednocześnie. "Chociaż można to zrobić w każdej chwili, to najlepiej zrobić to przed pójściem do łóżka," wyjaśnił Lazarof. "Kiedy śpisz, twoje usta są bardziej suche, co pozwala bakteriom wyrządzić większość szkód. Płyn do płukania ust może więc pomóc stępić jego działanie".

3. Pij wodę rano


"Kiedy się obudzisz, wypij dużą szklankę wody przed kawą" - radzi Will Bulsevic, MD, gastroenterolog i autor książki Fiber Fueled. "Nie tylko jesteś poważnie odwodniony po śnie i może wstałeś, aby pójść do toalety raz lub dwa razy, ale woda przed kawą włącza twój mózg, nerki i jelita szybciej - i okaże się, że obudzisz się szybciej".

4. Dodaj nasiona do swojego śniadania


Dodaj 3 łyżki nasion konopi do jogurtu, smoothie lub owsianki, aby uzyskać dodatkowe 10 gramów białka pochodzenia roślinnego. "Jedzenie białka rano pomaga utrzymać stabilny poziom cukru we krwi i poziom energii przez cały ranek, co oznacza, że twój głód i nastrój będą również bardziej stabilne", mówi Desiree Nielsen, MD, autor Eat More Plants. Zobacz też inne zdrowe przepisy śniadaniowe.

5. Uczynić węglowodany zdrowszymi


"Kiedy jesz pokarmy bogate w węglowodany, takie jak chleb, makaron lub ziemniaki, skrop je najpierw oliwą z oliwek lub octem" - mówi dr Kelly Toups, dyrektor ds. żywienia w Oldways (organizacja non-profit zajmująca się badaniami żywności i żywienia). "Tłuszcz i kwas mogą znacznie zmniejszyć wpływ glikemiczny węglowodanów. Innymi słowy, pomaga utrzymać poziom cukru we krwi.

6. Przerwa na jedzenie


Kiedy siadasz do jedzenia, najpierw podziel swój posiłek na pół. "Pomyśl o podziale jako o 'zderzaku prędkości'", mówi Michelle May, MD, autorka książki Eat What You Love, Love What You Eat. "Kiedy trafisz na 'guzek', przypomina ci to, abyś zatrzymał się i zwolnił, aby ponownie ocenić swój poziom głodu i sytości, i zatrzymać się, gdy jesteś jeszcze pełny. Jest to bardzo pomocne."

7.

Zaparz

filiżankę herbaty

W

przypadku wielu odmian zielonej herbaty wystarczy jedna minuta parzenia, aby uzyskać napój o ogromnych walorach zdrowotnych. Picie zielonej herbaty co najmniej trzy razy w tygodniu zmniejsza ryzyko chorób serca i udaru mózgu o około 25%, zgodnie z nowym badaniem opublikowanym w European Journal of Preventive Cardiology.

="msonormal ">Read more
  • Utrata wagi
Powiedz znajomym: Zapisz się do czasopisma:
  • Czytaj także
  • Comments Off on